14 August 2009

Hopelessly addicted

Astazi mi-am pus pronosticurile pe I know the score pentru prima etapa de Premier League. Dupa doua sezoane deja de concurs de pronosticuri pe forum, aproape ca m-am ingrozit: iar noua luni de urmarire infrigurata a rezultatelor si a meciurilor, de asteptare nervoasa, bucurii si dezamagiri, blesteme, ironii sau laude, mandrie tampa sau tristete trecatoare, de trai de pe o saptamana pe alta in asteptarea fiecarui meci, inca o luna mai de sfarsit de sezon in care voi suferi de dor, de debusolare, fara niciun reper temporar de care sa ma agat saptamanal, si acele zile din iunie-iulie-august de 'moarte clinica', in care voi citi de inca cel putin doua ori Fever Pitch...

Este o dependenta de toate aceste trairi pe care parca o simt deja cum imi freamata in sange, si, dupa trei luni de suferinta, astept cu nerabdare sa-mi atace organismul...



No comments:

Post a Comment